Javni natječaj - Zakup nekretnine

             

 REPUBLIKA HRVATSKA
  ZADARSKA ŽUPANIJA
OPĆINA STARIGRAD
Općinsko poglavarstvo
 
Klasa: 944-15/09-01/1
Urbroj:2198/09-1/2-09- 3            
Starigrad Paklenica, 15. travnja 2009.godine

 

Na temelju čl. 48. Zakona o lokalnoj i područnoj  (regionalnoj) samoupravi, (NN 33/01, 60/01, i 129/05) i članka 53. Statuta Općine Starigrad,(Službeni glasnik Zadarske županije broj 3/06), Općinsko poglavarstvo Općine Starigrad na svojoj 66. sjednici održanoj 15. travnja 2009. godine objavljuje:

 JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP NEKRETNINE

oznake čestice 3227/1   k.o. Tribanj

 I

 Predmet zakupa je nekretnina oznake čest. 3227/1 k.o. Tribanj površine 24750 m2 na lokaciji Tribanj  Šibuljina.

 II

Nekretnina iz čl. I ovog natječaja predviđena je za obavljanje turističke djelatnosti  - kamp sa najmanje tri zvijezdice.

Nekretnina se daje u zakup u stvarnom i pravnom stanju  kakvom se nalazi. Dokumentacija i dozvole za obavljanje djelatnosti  su isključiva  odgovornost zakupnika bez prava na naknadu troškova.

Zakupnik je dužan ishoditi svu potrebnu dokumentaciju za zakonsko poslovanje kampa kategorije najmanje tri zvijezdice u roku godinu dana od dana usvajanja Urbanističkog plana uređenja zone ugostiteljsko-turističke namjene "Šibuljina rt" ili nekog drugog pravnovaljanog dokumenta kojim se uređuje zakonsko poslovanje kampa navedene kategorije.

Zakupnik u  niti jednom slučaju nema pravo na naknadu za izvršena ulaganja ili uračunavanje u zakupninu. Sva ishodovana dokumentacija,dozvole i sl., svi izgrađene objekti na nekretnini i  komunalno opremanje nekretnine  nakon isteka roka najma ostaju vlasništvo Općine Starigrad.

 III

       Predmet zakupa iz čl. I ovog poziva za nadmetanje  daje se u zakup na rok od petnaest ( 15 ) godina.

 IV

       Početna godišnja zakupnina iznosi 14000 EURA ( protuvrijednost u kunama na dan uplate po srednjem tečaju HNB).

       Godišnja najamnina povećavat će se svake godine za rast indeksa potrošačkih cijena za godinu po podatcima Državnog zavoda za statistiku Republike Hrvatske.

      Pored godišnje zakupnine zakupnik je dužan za svaku godinu platiti i pet (5 )% iz ukupnog prihoda svih djelatnosti na predmetnoj nekretnini.

      Zakupnina se plaća  najkasnije do 15. siječnja za tekuću godinu zakupa izuzev za prvu godinu zakupa za koju se zakupnina plaća u roku od 8 dana od dana predaje u posjed najboljem ponuditelju.

Plaćanje dijela najamnine koji se odnosi na godišnje povećanje zbog rasta indeksa potrošačkih cijena za godinu i dijela koji proizlazi iz ukupnog prihoda plaća se osam ( 8 ) dana nakon objave službenih podataka (www.dzs.hr i www.fina.hr ), odnosno utvrđivanja podataka o visini prihoda za tu godinu.

       Zakupnik je dužan podatke o visini ostvarenog prihoda od poslovanja dostaviti Općini Starigrad najkasnije do 10. travnja svake godine. Zakupnik je dužan Općini Starigrad radi provjere podataka o visini prihoda omogućiti uvid u poslovne knjige.

 V

      Nekretninu iz čl. I ovog poziva nije dozvoljeno davati u podzakup.

      Nije dozvoljena prenamjena predmeta zakupa.

 VI

       Pravo sudjelovanja na javnom natjecanja pripada  svim pravnim i fizičkim osobama koje imaju sjedište odnosno prebivalište na području Republike Hrvatske.

 VII

      Ponuditelji su obvezni uplatiti jamčevinu u iznosu od 10 % od početne cijene  na žiro račun 2407000-1841600009 s naznakom OPĆINA STARIGRAD-JAMČEVINA ZA ZAKUP NEKRETNINE.

      Jamčevina se uračunava u iznos zakupnine. Ponuditeljima koji nisu uspjeli ostvariti pravo na zakup jamčevina se vraća u roku od 15 dana od dana zaključivanja natječaja.Ponuditelj gubi pravo na povrat jamčevine, ukoliko povuče ponudu nakon što se pristupi postupku otvaranja ponuda.

 VIII

 Prijave za sudjelovanje na nadmetanju za zakup nekretnine iz čl. I ovog poziva  mogu se predati osobno ili  po punomoćniku, ili putem preporučene pošiljke, zaključno do 22. svibnja 2009. godine u 11:00 sati, bez obzira na način dostave na adresu: OPĆINA STARIGRAD, Trg Tome Marasovića 1, 23244 Starigrad-Paklenica.

      Ponuda mora sadržavati:

a)  Ime i prezime ponuditelja, odnosno tvrtke s adresom, sjedištem, te broj računa za povrat jamčevine;

b)  Dokaz o uplati jamčevine;

c)  Dokaz iz sudskog registra (Rješenje o upisu u sudski registar sa svim prilozima)za trgovačko društvo ili ustanovu, presliku obrtnice, presliku osobne karte ili domovnice, ako se radi o fizičkoj osobi;

d)  Dokaz o podmirenim obvezama plaćanja poreza i doprinosa za zdravstveno i mirovinsko osiguranje u Republici Hrvatska ( Potvrda porezne uprave , ne starija od 30 dana, od dana objave natječaja;

e)  Visina ponude izražena u apsolutnom iznosu u EUR-ima, odnosno protuvrijednost u kunama (prema srednjem tečaju HNB-a na dan objave natječaja);

f)  Pismo namjere banke da će izdati bankovnu garanciju za uredno izvršenje godišnjih ugovornih obveza za čitavo vrijeme zakupa;

g)  Izjavu da je upoznat sa pravnim statusom nekretnine ovjerene kod javnog bilježnika;

h)  Potvrdu o izmirenim obvezama po svim osnovama prema Općini Starigrad.

IX

      Nekretnina  iz čl. I  ovog poziva nije slobodna od osoba i stvari i nalazi se u bespravnom posjedu trećih osoba. Pred Općinskim sudom u Zadru u tijeku su parnični postupci radi predaje u posjed.

Ponuditelj je dužan izjavu da je upoznat sa pravnim statusom nekretnine navedenim u prvom stavku ovog članka preuzeti u prostorijama Općine Starigrad.

      Vrijeme zakupa računa se od dana  ulaska u posjed zakupnika. O uvođenju u posjed i zatečenom stanju napravit će se zapisnik.

      Općina Starigrad ne odgovara za štetu zbog posjeda trećih osoba ili stanja nekretnine.

X

       Ugovor o zakupu  sklapa se u roku 15 dana od dana izbora najpovoljnijeg  ponuditelja obavezno u obliku ovršne javnobilježničke isprave, a zakup počinje teći od dana predaje u posjed  zakupniku.

        Najpovoljniji ponuditelj je onaj ponuditelj koji je ponudio najveći iznos iz članka VIII točka e.

      Ukoliko izabrani ponuditelj u roku od 15 dana od dana dostave odluke o izboru odnosno ukoliko dostava ne bude moguća  od  objave odluke na oglasnoj ploči Općine Starigrad ne pristupi u prostorije Općine Starigrad radi potpisa ugovora o zakupu smatrat će se da je odustao a Općina Starigrad zadržava uplaćenu jamčevinu.

Javnobilježničke troškove  snosi zakupnik.

 XI

       Javno otvaranje ponuda  izvršiti će povjerenstvo za provedbu javnog natječaja dana  22. svibnja 2009. godine u 11:00 sati u prostorijama Općine Starigrad na adresi Trg Tome Marasovića 1, 23244 Starigrad-Paklenica.

      Otvaranju ponuda mogu biti prisutni ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici odnosno punomoćnici uz predočenje ovjerene punomoći.

O rezultatima izbora  ponuditelji će biti izvješteni u roku od 30 dana pisanim putem i objavom na oglasnoj ploči Općine Starigrad.

 XII

      Prije sklapanja ugovora o zakupu zakupnik je dužan dostaviti bankovnu garanciju radi osiguranja plaćanja zakupnine.

XIII

       Nepotpune ponude i ponude ponuditelja koji imaju bilo kakve dugove prema Općini Starigrad ili se s Općinom vode sudski sporovi neće se razmatrati.

XIV

Ukoliko pristignu dvije ili više ponuda sa istim uvjetima, prednost će imati ponuditelj sa dužim prebivalištem ili sjedištem na području Općine Starigrad.

 XV

      Sve dodatne informacije i uvid u dokumentaciju kao i organizacija očevida mogu se dobiti svakog radnog dana u Općini Starigrad uz najavu na tel: (023) 369 387.

 XVI

Poglavarstvo Općine Starigrad zadržava pravo da nakon isteka roka iz natječaja, poništi natječaj, bez iznošenja razloga i bez obveze nadoknade bilo kakvih troškova natjecateljima.

 

                                                                        Predsjednik općinskog poglavarstva:

                                                                                  Krste Ramić dipl. oec.

 

 

^ Gore