Javno nadmetanje

ARGYRUNTUM d.o.o.
za komunalnu djelatnost
Trg Tome Marasovića 1
23244 Starigrad-Paklenica
Tel.:  023-359-264
FAX: 023-359-109
 
MB: 2037696
OIB: 12144049303

Starigrad Paklenica, 09. svibnja 2013. godine

 

Temeljem članka 14 i 15 Izjave o osnivanju tvrtke "Argyruntum" d.o.o., direktor društva dana 15. lipnja 2012. godine, r a s p i s u j e

JAVNO NADMETANJE
za davanje u zakup
štandova za prodaju voća i povrća
na Zelenoj tržnici Starigrad
 
 

Članak 1.

Predmet natječaja je davanje u zakup 3 (tri) štanda na zelenoj tržnici u mjestu Starigrad Paklenica i to:

a) ŠTAND br. 5:

Naziv lokacije
Redni broj štanda
Namjena
Dimenzije štanda
Površina
ispred
štanda
Početna cijena zakupa sa PDV- om
u kunama
jamčevina

 Zelena tržnica Starigrad

 

 

5

 Prodaja voća i povrća

1,00 m x 2,00 m

4.5 m2

kako je ocrtano

  

5.000,00

 

  

1.000,00

 

b) ŠTAND br. 6:

Naziv lokacije
Redni broj štanda
Namjena
Dimenzije štanda
Površina
ispred
štanda
Početna cijena zakupa sa PDV - om
u kunama
jamčevina

 Zelena tržnica Starigrad

 

6

Prodaja voća i povrća

1,00 m x 2,00 m

4.5 m2

kako je ocrtano

 

   5.000,00

 

 

1.000,00

 

c) ŠTAND br. 7:

Naziv lokacije
Redni broj štanda
Namjena
Dimenzije štanda
Površina
ispred
štanda
Početna cijena zakupa sa PDV - om
u kunama
jamčevina

 Zelena tržnica Starigrad

 

 

7

Prodaja voća i povrća

1,00 m x 2,00 m

4.5 m2

kako je ocrtano

 

   5.000,00

 

 

1.000,00

Članak 2.

Štandovi se daju u zakup po viđenom do kraja 2013 godine.

Štandovi se daju u zakup isključivo za namjenu kako je navedeno u  članku 1. ovog natječaja.

Članak 3.

Zakupnik je zakupninu dužan platiti u cjelokupnom iznosu prilikom potpisivanja ugovora u suprotnom gubi pravo na zakup isto kao i pravo na povrat jamčevine.

Članak 4.

Pravo nadmetanja imaju fizičke i pravne osobe s područja RH koje ispunjavaju zakonom propisane uvjete za obavljanje navedenih djelatnosti.

Članak 5.

            Jedan ponuđač u postupku javnog nadmetanja može realizirati pravo na zakup samo jednog  štanda.

Članak 6.

            Štand se ne može dati u podzakup, niti se mogu dogovorno mijenjati lokacije štanda između zakupnika, zbog čega zakupodavac zadržava pravo jednostranog raskida zakupa.

Zakupnik sam snosi sve naknadne troškove proizašle zakonskim i podzakonskim propisima vezano zu obavljanje predmetne djelatnosti, odnosno sve troškove koji proizlaze iz zakupa istog.

Članak 7.

Natječaj će se provesti prikupljanjem pisanih ponuda.

Članak 8.

Prijave za sudjelovanje u postupku javnog nadmetanja obvezno sadrže slijedeće dokaze:

- dokaz o državljanstvu - osobnu iskaznicu na uvid i preslik iste ukoliko je natjecatelj fizička osoba,
- obrtnicu odnosno preslik iste za fizičke osobe obrtnike, izvadak iz trgovačkog registra na uvid i preslik istog ako je natjecatelj pravna osoba, rješenje u upisnik poljoprivrednih gospodarstava, te osobni identifikacijski broj (OIB);
- dokaz o uplati jamčevine (uplatnicu);
- punomoć za zastupanje (ako ima opunomoćenika) odnosno ovlaštenje predstavnika pravnih osoba;
- potvrdu da ponuđač nema dugovanja prema tvrtci "Argyruntum" d.o.o.;
- preslik kartice tekućeg ili žiro računa u slučaju povrata jamčevine
- izjava o namjeni, odnosno djelatnosti koja će se na štandu obavljati.

Članak 9.

Jamčevina se uplaćuje na žiro račun broj: 2407000-1100155681, poziv na broj 01-OIB, s naznakom TD "Argyruntum d.o.o. – jamčevina za zakup štanda za prodaju voća i povrća na zelenoj tržnici Starigrad ".

Odabranom ponuditelju jamčevina će se uračunati u zakupninu, a ostalim ponuditeljima će se vratiti.

Članak 10.

Pismene ponude za zakup štanda za prodaju voća i povrća predaju se u zatvorenoj kuverti osobno ili po opunomoćeniku dana 17. svibnja 2013. godine u 09:00 sati na adresi: TD "Argyruntum" d.o.o., Trg Tome Marasovića 1,  23 244 Starigrad Paklenica – s naznakom "Za zakup štanda za prodaju voća i povrća – NE OTVARAJ".

Ponuđač ili njegov opunomoćenik dužan je prisustvovati Javnom otvaranju ponuda koje će se održati 17. svibnja 2013. godine u 09:00 sati u prostorijama tvrtke "Argyruntum" d.o.o..

Članak 11.

            O ishodu nadmetanja ponuđači će biti obavješteni pisanim putem u roku 3 (tri)  dana od dana javnog otvaranja ponuda.

Ugovor o zakupu sklopiti će se sa odabranim ponuditeljem u roku od 8 dana od dana obavijesti o prihvatu ponude.

Ukoliko odabrani ponuditelj odustane od zaključivanja ugovora ili ukoliko ugovor o zakupu ne bude zaključen u roku 8 dana od dana dostave obavijesti  o odabiru  odabranom ponuditelju krivnjom ponuditelja, raspisat će se ponovno nadmetanje ako nema drugih ponuda koje se uslijed odustanka najpovoljnijeg ponuditelja mogu prihvatiti.

Članak 12.

Zakupodavac zadržava pravo poništenja Javnog nadmetanja bez posebnog obrazloženja.

Članak 13.

Sve informacije o ovom natječaju mogu se dobiti u tvrtci "Argyruntum" d.o.o.  na kontakt broj: 023/359 - 264; 098/750 - 819.

 
 
 
                                                                                                                    Direktor:
                                                                                                        Mario Zubčić, dipl. oec.
 
 
 

 

^ Gore